مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-07اجتماعي

لزوم اجرای برنامه های مولدسازی مدارس در آذربایجان شرقی


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت بالای مدارس استان بر لزوم اجرای برنامه های مولدسازی مدارس قدیمی تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت بالای مدارس استان بر لزوم اجرای برنامه های مولدسازی مدارس قدیمی تاکید کرد.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از مدارس متروکه و غیرقابل استفاده ناحیه یک تبریز، اظهار کرد: قدمت بالای مدارس استان و به خصوص شهر تبریز یکی از چالش های آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: راه برون رفت از این موضوع، اجرای برنامه های مولد سازی مدارس قدیمی در نقاط مختلف استان و به خصوص در شهر تبریز است.

وی تشریح کرد: مولدسازی نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت بخش خصوصی برای ساخت و سازها متناسب با نیازمندی های شهر و ارتقای شاخص های فضاهای آموزشی و بهره وری خواهد داشت.

بازسازی ماشین آلات سنگین مهترین اولویت راهداری آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی هم چنین در حاشیه بازدید از مراحل ساخت جاده و حذف سه پیج خطرناک در ورودی شهر سیه رود، گفت: بازسازی ماشین آلات سنگین و تامین ماشین های جدید راهداری مهترین اولویت استان در ارتباط با موضوع راهداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای برنامه های مولدسازی مدارس در آذربایجان شرقی

لزوم اجرای برنامه های مولدسازی مدارس در آذربایجان شرقی